torsdag 7 oktober 2010

                                                             Hej! hoppas att ni mår bra
                                
                                                     nu kommer mer bilder som jag lovade

                                                   Idag har har jag varit i skolan som vanligt !!
                                                                         ..............

                                              och sen var jag med min vänner Ebba och Malin:)
                                
                                           Det här är en bild på några saker jag fick på mitt kalas...

                                      
                                                                 många Kramar Thilde



1 kommentar:

  1. Heeeeej Thilde! :-D
    Vad kuuuul att du skaffat en blogg tjejen! Och vilka supersöta bilder på dej, speciellt din header! Hoppas allt är bra med dej! Kraaaam Alice ♥♥♥

    SvaraRadera